Hava sıcaklığının 15 dereceye ulaştığı Samsun’un Yakakent ilçesinin Gündüzlü Mahallesi’nde, erik ağaçları şubat ayında çiçek açtı.
Mahalle muhtarı Niyazi Çiçek, bölgede hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerinde olduğuna dikkati çekerek, “Son yıllarda bu durumu yaşıyoruz. Havaların sıcak olması nedeniyle ağaçlarımız çiçek açtı.” dedi.

ETİKETLERSamsunÇiçek
Haber Kaynak : TRTHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8272 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5186 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5120 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3530 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2325 kez okundu